Vítejte aneb něco o mně

Jmenuju se Jana a jsem učitelka.
Učím... (nerušit, počítám...) ...dvanáct let (se třemi různě dlouhými mateřskými pauzami) a stále se považuji za začínající učitelku.
Učím totiž na malé škole a vzhledem ke své aprobaci (biologie a chemie), která nestačí na celý učitelský úvazek, učím každý rok něco jiného! Což ze mě rozhodně dělá UNIVERZÁLNÍ UČITELKU.
 
Proč tento blog?
Z aktuálního nápadu v neděli odpoledne, kdy jsem při odpočinku, prokrastinaci, koukání na hloupé filmy a popíjení čaje hledala nápad na zábavnější výuku tohoto týdne a nenašla skoro nic, co by se mi hodilo. A protože pravidelně vykrádám Tajného učitele a občas mrknu na Hravou dějepravu, řekla jsem si, že nadešel čas to vrátit a věnovat do éteru také nějaké svoje nápady. Kromě toho, znáte nějaký blog věnovaný učení chemie nebo biologie? Nebo, vážně, PRACOVNÍM ČINNOSTEM NA DRUHÉM STUPNI? Aha? Já vám to řeknu: je to TENTO!

Vítejte!

Jo, technicky to zde bude bída, není to moje silná stránka, tak se předem omlouvám:-)

Celá já. 


Komentáře

  1. Tak to se těším na velkou dávku inspirace)))zdraví tě učitelka (35).... nééé 35letá, ale 35 let pracující ve školních lavicích a nutně potřebující dávku nápadů od mladých nadšenců))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi prosím opatrně 😊 Inspirace tu snad bude, o dávkování se pobavíme časem 😊

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Ukrajinci ve škole, zvonec a konec

Ukrajinci ve škole? No a co?